Mimi 游小米 from Taiwan - Lenglui #175

Mimi 游小米

Name: Mimi You Xiao Mi 游小米
Date of Birth: Jul 27, 1987
Height: 163 cm
Weight: 46 kg
Measurements: 32C 24 35
Blog: http://www.wretch.cc/album/facehappy
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Mimi-游小米/110162849049949
About: Mimi You Xiao Mi 游小米 is a pretty and popular show girl from Taiwan who occasionally appears for exhibitions, events and online boutiques. Together with Mini and Lillian, Mimi is the Wednesday Girl for the 壹電視 Weather Girls daily shows.


If only all the weather news was this stimulating, the ratings would never go down! Anyway, only the best of Mimi available here, all filtered by http://dailylenglui.blogspot.com.


Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
Mimi 游小米
















3 comments:

Jasmine said...

Absolutely beautiful. Love her cleavage in the first photo, hehe! :)

Blogger said...

Ever wanted to get free Twitter Followers?
Did you know you can get these ON AUTO-PILOT & ABSOLUTELY FREE by getting an account on Like 4 Like?

Backpack Ben said...

Great blog post, thanks for sharing.